AMD باز هم عرضه پردازنده های High-End سری Phenom را عقب انداخت

شرکت AMD به عنوان دومین تولید کننده بزرگ پردازشگر های x86 در دنیا بار دیگر در طی مصاحبه که در نمایشگاه CES سال 2008 شد تایید کرد که AMD قصد به عقب انداختن عرضه پردازنده های 4 چهار هسته ای پر سرعت Phenom را دارد .

شرکت AMD در اواخر سال گذشته اعلام کرد که با توجه به وضع بد مالی شرکت و نیاز به درآمد بیشتر در سه ماه اول سال 2008 پردازنده های سریعتر سری Phenom چهار هسته ای مانند Phenom 9700 و Phenom 9900 را معرفی خواهد کرد . اما طبق گزارشی که اعلام شد ، AMD این برنامه را به سه ماه دوم سال 2008 معکول کرده است .
با این وجود AMD قصد دارد تا پیش از عرضه این پردازنده های سریع در سه ماه دوم سال 2008 پردازنده هایی با همان معماری ولی با سریع پایین تر و کارایی بسیار بالا را عرضه کند . طبق گزارشات غیر رسمی AMD در این برنامه قصد عرضه پردازنده های چهار هسته ای از جمله Phenom 9100 را دارد که با سرعت 1.8 گیگاهرتز کار می کند و عرضه چندین پردازنده از سری Phenom سه هسته ای از جمله Phenom 8600 و Phenom 8400 که همگی بر پایه Stepping (استپینگ) B2 هستند و تا ماه مارچ سال 2008 عرضه می شوند .

در برنامه جدید AMD تاریخ عرضه پردازنده هایی از جمله پردازنده های سری Phenom FX را به همان سه ماه دوم سال 2008 انداخت . با توجه به اطلاعات به دست آمده انتظار می روند با توجه به نتوان بودن پردازنده های Athlon 64 X2 و پردازنده های Phenom موجود اینتل در سری High-End همچنان تجارت خود را بدون هیچ مشکلی ادامه دهد و در این مدت AMD بیشتر توجه خود را به بازار کارت های گرافیک معطوف کند .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد