انقلاب نرم‌افزاری مایکروسافت در راه ا

"بیل گیتس"( Bill Gates) مدیرعامل مایکروسافت به "نیگل دادز"( Nigel Dodds) وزیر اقتصاد ایرلند شمالی گفت: «مایکروسافت قصد دارد سرمایه‌گذاری‌های خود را در بخش تحقیق و توسعه افزایش داده و یک انقلاب نرم‌افزاری به‌وجود آورد.»
وزیر اقتصاد ایرلند شمالی که از دموکرات‌های مهم این کشور محسوب می‌شود، طی سفر خود به آمریکا با "بیل گیتس" مدیرعامل مایکروسافت مذاکراتی را انجام داد تا بستر لازم برای افزایش سرمایه‌گذاری‌های مایکروسافت در ایرلند فراهم شود.
"نیگل دادز" پس از مذاکرات خود با گیتس گفت: «شرکت مایکروسافت اعلام آمادگی کرده است تا همکاری‌های خود را با ایرلند افزایش دهد. در این میان، مایکروسافت در حال ایجاد یک انقلاب نرم‌افزاری است تا بتواند بیش از گذشته به نیاز کاربران در سراسر دنیا پاسخ گوید.»
وی همچنین خاطر نشان کرد: «مایکروسافت قصد افزایش سرمایه‌گذاری‌های خود را در بخش تحقیق و توسعه دارد تا از این طریق بتواند نسل جدید نرم‌افزارهای خود را با کیفیت بهتری به دست کاربران برساند.»
نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 8 تیر 1387 ساعت 12:44 ق.ظ http://fereshteh-halvaee.mihanblog.com

با سلام .... دوست عزیز اگرمی خواهید بازدید خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید می توانید لینک باکس ما را در وبلاگ یا سایت خود قرار دهید . پس از قرار دادن لینک باکس در سایت خود شما می توانید لینک خود را به لینکدونی اضافه نمایید تا درسایت ها و وبلاگ های مختلف به نمایش در آید .لینک شما را هزاران نفر می بینند و میتوانید بازدیدکننده واقعی برای خود داشته باشید .از مزایای دیگر این لینک باکس این است که سایت شما را در موتور های جستجو پرمحتواتر می کند و درموتورهای جستجو بیشتر ظاهر می شودو رتبه شما رو گوگل بالا میرود...موفق و پیروز باشید
منتظرتان هستیم
http://fereshteh-halvaee.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد