مایکروسافت بازهم جریمه می شود

اتحادیه‌ی اروپا هشدار داد که ممکن است پیشنهاد شرکت مایکروسافت مبنی بر اجازه‌ی دسترسی رقبا به نرم افزارهای برنامه‌ی کار این شرکت، برای اتمام دعوای حقوقی این اتحادیه‌ی کافی نباشد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از ایسنا‌، اتحادیه‌ی اروپا در اواخر سال گذشته‌ی میلادی تهدید کرده بود در صورتی که مایکروسافت اطلاعات کافی در اختیار رقبایش قرار ندهد، این شرکت را به پرداخت روزانه دو میلیون یورو جریمه خواهد کرد .

یک سخنگوی اروپا گفت: بروکسلی‌ها به هنگام دریافت تمام اطلاعات، در مورد کافی بودن آن تصمیم خواهد گرفت این خبر در حالی اعلام شده است که سود سه ماهه‌ی مایکروسافت، با پنج درصد افزایش به ‌٦٥/٣ میلیارد دلار رسیده است.

مایکروسافت اعلام کرد که فروش بازی جدید رایانه‌یی xbox ‌٣٦٠ و سرویس جدید SQL Server ‌٢٠٠٥ هماهنگ با برنامه‌های نرم افزاری پایگاه اطلاعاتی، در افزایش شدید درآمد این شرکت نقش بسزایی داشته است .

مایکروسافت تنها تا ‌١٥ فوریه، فرصت دارد تا به تقاضای جدید اتحادیه‌ی اروپا پاسخ دهد، اتحادیه‌ی اروپا نیز هشدار داده است که ضرب الاجعل تعیین شده را تمدید نخواهد کرد .
نظرات 1 + ارسال نظر
بی خبر یکشنبه 2 تیر 1387 ساعت 11:24 ب.ظ

این جریمه ها واسه بیل گیتس چیزی نیس ، حال می کنم مایکروسافت حال این اروپایی های مغرور و از خود راضی رو به شدت دچار گرفتگی کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد