نرخ پیامک انگلیسی افزایش یافت

عباسعلی ابوالفضلی مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد :‌تعرفه پیامک انگلیسی از ه اول تیر ماه از 147 ریال به 222 ریال افزایش یافت.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران از khodkar.ir، ابوالفضلی روز شنبه با بیان اینکه هیات دولت در بهمن 86 به منظور حمایت از گسترش و ترویج خط وزبان فارسی در فناوری اطلاعات و رسانه های پیشتاز اقدام به ابلاغ ارزان کردن پیامک فارسی به 89 ریال و گران کردن پیامک انگلیسی به 222 ریال کرده ، افزود:‌ در زمان جاضر نرخ هر پیامک به زبان فارسی درسیم کارت های دایمی همراه اول از 147 ریال به 89 ریال کاهش یافته است.

ابوالفضلی با اشاره به راه اندازی نرم افزار فارسی در پورتال شرکت ارتباطات سیار گفت: از امروز آن دسته از مشترکینی که مشکل فارسی نبودن گوشی خود را دارند می توانند توسط این نرم افزار گوشی هایشان را فارسی کنند. تمام حروف فارسی از جمله چهار حرف فارسی (پ - چ - ژ - گ) نیز در این نرم افزار وجود دارد.

وی گفت: نرم افزار فارسی شرکت ارتباطات سیار که در پرتال http://www.mci.ir قرار دارد فعلا به صورت آزمایشی است و مشترکین می توانند در صورت رویت هر گونه اشکال، مراتب را برای رفع اشکال به شرکت ارتباطات سیار اعلام کنند.

از زمان ابلاغ تعرفه های جدید پیامک به ویژه افزایش تعرفه پیامک انگلیسی مخالفت هایی از سوی برخی مسوولان و کارشناسان از جمله مسوولان سازمان بازرسی کل کشور صورت گرفته است
نظرات 1 + ارسال نظر
بی خبر یکشنبه 9 تیر 1387 ساعت 03:05 ق.ظ

لعنت بهشون !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد