بند انگشتی، وقتی لاجیتک همراه ماست

به راحتی خود چقدر اهمیت می دهید؟ احتمالا زیاد. مسلم است باید هم اینطور باشد. بهترین خودرو را انتخاب می کنید, لوازم منزل را نو می کنید و هنگام خرید گوشی همراه آنقدر وسواس به خرج می دهید که آخر کار کم کم از خرید پشیمان می شوید! در واقع همه ما کار می کنیم که در درجه اول نمیریم! در درجه دوم کیفیت زندگی خود را بهبود بخشیم. البته خب بسیاری از ما هم اندکی تنبل هستیم و خیلی وقت ها حال نداریم تلاشی برای بهبود و افزایش گیرایی خود از زندگی که برای آن به دنیا آمده ایم انجام دهیم! آنوقت است که نام هایی مانند لاجی تک به کمک ما می آیند. برندهایی که ارتقاء سطح کیفیت مشتریانشان مهم ترین دلیل وجودشان است.
مدیران پرکار و سر شلوغ، مهندسین چیره دست و آهنگ سازان زیرزمینی از جمله آدم هایی هستند که معمولا مجبورند دفتر کار خود را مانند حلزون ها روی دوش خود اینور و آنور ببرند. دفتر کار مسلما میز, منشی یا دستگاه کپی نیست و احتمالا در حد یک نوت بوک کوچک قابل خلاصه شدن است. نوت بوک ها بی شک ابزارهایی سریع, سبک و کار راه اندازی هستند. البته وقتی مجبورید برای عملیات های محیر العقول مدتی با تاچ پد های کج خلق آنها ور بروید روی اعصاب هم راه می روند! این است که مردان هموشمند و انسانهای خردمند معمولا ترجیح می دهند راحتی این ابزارها را با تاچ پد های آن خراب نکنند و یک موس یدکی را برای مواقع ضروری هم که شده در لیست اجناس داخل کوله پشتی خود قرار دهند. بسیاری از مواقع دیده شده که اندازه این موس ها از سایز خود نوت بوک بزرگتر است و فضای به مراتب بیشتری را اشغال می کنند!

VX nano محصول جدید شرکت لاجی تک است که دقیقا برای حل این قبیل مشکلات خلق شده است. یک موس فوق العاده کوچک و بی سیم با کیفیت افسانه ای موس های سری MX این شرکت. VX nano موسی بی سیم مبتنی بر تکنولوژی لیزر است که دقت 2000Dpi را مهمان دسکتاپ ها و نوت بوک های شما می کند. از دید طراحی این موس را می توان به جرات خوش دست ترین موس کوچک اندام دنیا نامید. کافی است فقط دست خود را روی آن بگذارید تا کاملا احساس کنید این موجود تا چه اندازه خوش دست است و چقدر زیرکانه خود را در دست شما جا می دهد. جنس بدنه از پلاستیک صاف است که در حاشیه ها به نوعی پلاستیک مخملی چسبنده تغییر حالت می دهد تا انگشتان کناری بتوانند موس کوچک را به خوبی در میان خود مهار کنند و کاربر مجبور نباشد مدام موس را در دست خود جابجا کند. اما جالب ترین قسمت این موس برای مشتریان جدید لاجی تک اسکرول فوق العاده آن است. VX nano مجهز به اسکرولی است که از تکنولوژی انحصاری Micro Gear شرکت لاجی تک بهره می برد. این تکنولوژی که مشتریان خوش سلیقه سری MX و VX قبلا آن را تجربه کرده اند با تنظیم دو حالت مکانیکی برای چرخش اسکرول, یکی بصورت دنده ای و دیگری بصورت آزاد و کنترل نرم افزاری آن, راحتی, سرعت و لذت منحصر بفردی را به کاربر هدیه می کند. حالت آزاد اسکرول مشهور به FreeSpin، که در تولیدات هیچ شرکت دیگری قادر به یافتن آن نیستید، حالتی است که در آن اسکرول به جای چرخش دنده ای به حالت آزاد و مانند فرفره شروع به چرخش می کند و هنگام بالا و پایین کردن صفحات وب بزرگ و مرور فایل های PDF بلند بالا سرعت عمل بالایی را در اختیار کاربر قرار می ده
گیرنده بیسیم این موس که با استفاده از درگاه USB به رایانه وصل می شود اندازه فوق العاده کوچکی دارد و در واقع دارای کوچکترین اندازه ممکن است. فلسفه این طراحی زیاد دور از ذهن نیست و آنچه مسلم است کوچکی این گیرنده به علت استفاده بهتر از آن به همراه محصولات و رایانه های قابل حمل است. به راحتی آن را به نوت بوک خود وصل کنید و بدون آنکه لازم باشد هر بار آن را از دستگاه جدا کنید, رایانه خود را در کیف یا کوله پشتی خود بگذارید. چون VX nano یک موس بی سیم است هر دفعه لازم نیست مانند ملوان های کشتی که طناب لنگر را جمع می کنند سیم موس را لوله کرده و به زور در جایی بچپانید! تازه اگر موس شما واقعا مرد باشد و سیم آن تحمل این نا ملایمات را داشته باشد! کیفیت ساخت VX nano فوق العاده بالا است و دوام آن مسئله ای تضمین شده است. این نکته ای است که بسیاری از کاربران هوشمند و دور اندیش را علی رغم قیمت بالای این موس به خرید آن ترغیب می کند. دوام بالا بی شک مهمترین نکته هنگام خرید یک قطعه قابل حمل است و لاجی تک در این زمینه هیچ گاه کوتاهی نکرده است.
نظرات 1 + ارسال نظر
بی خبر دوشنبه 16 اردیبهشت 1387 ساعت 11:37 ب.ظ

بابا این محصولات لاجیتک خیلی گرونند ، تو ایران گارانتی معتبر ندارن نماینده هم نیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد