به هم پیوستن Hitachi ، توشیبا و Fujistu در زمینه هارد دیسک

به گفته سایت CNET خبر هایی حاکی از احتمال به هم پوستن سه شرکت بزرگ تولید هارد دیسک یعنی Hitachi ، توشیبا و Fujistu وجود دارد !

این خبر که هنوز توسط شرکت های این قرار داد تایید نشده است از این قرار است که بخش هارد دیسک این سه شرکت به هم پیوسته و یک شرکت تولید هارددیسک را ایجاد کنند به صورتی که سهم هر یک ،‌ یک سوم باشد .

چندی پیش شرکت Hitachi با شرکت Silver Lake به گفتمان در مورد همچین اتحادی پرداخت اما شرکت Silver Lake با هیتاچی به توافق نرسید . یکی از دلایل اصلی این شرکت وابستگی زیاد و طولانی موسسه تجاری Silver Lake با شرکت Seagate بود که چندین سال پیش موسسه Silver Lake شرکت Seagate را در اختیار گرفت و بعد از چند سال که به صورت خصوصی کار می کرد دوباره آن را در سال اخیر باز کرد و الان شرکت Seagate به عنوان یک شرکت سود ده و در حال رشد محسوب می شود اما با وجود همه دوستی مابین این دو شرکت در ماه دسامبر سال گذشته Jim Davidson بنیان گذار شرکت Silver Lake از هیئت مدیره شرکت Seagate استعفا داد . یکی دیگر از دلایلی که Hitachi با Silver Lake متحد نشد مشکل تاریخی و زبان بود که به راحتی نمیتوانستند با یک دیگر با وجود ژاپنی بودن شرکت هیتاچی ارتباط بر قرار کنند . با این حال در صورتی که این هیتاچی می توانست با Silver Lake متحد شود می توانست در مقابل شرکت های بزرگ و رقیب های اصلی خود یعنی Western Digital و Seagate به برتری نسبی حداقل برسد .
هیتاچی از سال 2002 با خرید بخش هارد دیسک شرکت IBM به صورت انبوه پای به عرضه هارد دیسک نهاد . این خبر هنوز تایید نشده است اما در صورتی که شایعه هم باشد برای شرکت هیتاچی سود دارد زیرا باعث ارتباطات بهتر و جذب کردن شرکت Siver Lake می شود .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد